عاشقان ولایت

عاشقان ولایت

بیانات در خطبه ‏هاي نماز جمعه‏ ي تهران 1370/07/05

هفته ي وحدت، وحدت ميان امت اسلام است. دشمن مي‏خواهد ميان فرقه ‏هاي اسلامي نزاع باشد؛ بخصوص بعد از پيروزي انقلاب اسلامي دشمن خواسته است بين ايران انقلابي و اسلامي و بقيه‏ ي ملتها جدايي بيندازد. از خدا مي‏خواهند كه در دنياي اسلام گفته شود: «اينها شيعه هستند و انقلابشان انقلاب شيعي است و به ما سني‏ ها ربطي ندارد»! ملت ايران از اول انقلاب گفته است بله، ما شيعه و مواليان اهل‏بيت پيامبريم؛ اما اين انقلاب، يك انقلاب اسلامي بر اساس قرآن، بر اساس توحيد، بر اساس اسلام خالص و ناب، بر اساس وحدت و برادري بين همه‏ ي مسلمين است. اين را از اول ملت ما گفتند و امام ما نيز اين را فرياد كشيد و بيان كرد.

 نگذاريد اين وحدت خدشه‏ دار بشود. ساير ملتهاي مسلمان در كشورهاي ديگر نگذارند كه نويسندگان و قلم‏ به‏ دستهاي مزدور، عليه ملت ايران و انقلاب اسلامي و جمهوري اسلامي مطلب بنويسند و تهمت و افتراء پخش كنند؛ آنها دارند اين كار را مي‏كنند. نويسندگان خود ما هوشياري بخرج دهند و نگذارند دشمن بهانه به دست بياورد، تا اين شكاف وسيع بشود. صدا و سيما، رسانه‏ ها، روزنامه‏ ها، كتاب‏ نويسها، همه و همه مواظب باشند بهانه ‏يي به دست دشمن ندهند، تا اختلاف بين مسلمين ايجاد كند. ما گفتيم كه برادران مسلمان در هرجا هستند و مذهبشان هرچه هست، باشند؛ اما همه برادر باشند و در راه اسلام و توحيد و قرآن، با استكبار - كه ضد اسلام و ضد توحيد و ضد قرآن است - مبارزه كنند.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ پنج شنبه 20 بهمن 1390برچسب:, ] [ 18:14 ] [ فدایی ولایت ] [ ]
درباره سايت

در این ایام غبارآلود فعلی و عیان نبودن حق از باطل قصد داریم با یاری گرفتن از خداوند متعال و استعانت از حضرت ولی عصر(عج) و رهنمودهای مقام معظم رهبری در کنار دیگر عزیزان چراغ راهی باشیم برای جوانان این مرز وبوم انشاءالله
نويسندگان
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقان ولایت و آدرس ashora-velayat.LXB.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب

ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 30
بازدید ماه : 604
بازدید کل : 78696
تعداد مطالب : 158
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1